Campaign

GGD drinkt het door campagne

 

 

Client: GGD west Brabant

About:  Creative flavours Heeft de campagne van de drinkt het door campagne verzorgt. Wat kies jij! is gekozen om de jongeren bewust te laten worden dat overtollig alcohol consumeren niet goed voor je is. Alcohol zuipen onder jongeren is een hype en komt regelmatig terug in het nieuws. Door de jongeren rechtstreeks te benaderen op festivals en evenementen kunnen ze meteen hun statement op facebook.zetten en het delen met hun vrienden. Hierdoor is er een positieve benadering gecommuniceerd en is overtollig alcohol consumeren niet stoer.

 What: Concept/design/Illustratie 

Oneman

Client: Oneman.org/Nelson Scoort

About:  Onemen is al jaren een toonaangevende nonprofit organisatie die zich inzet voor pioniers die het verschil maken in arme landen. In 2011 heeft Creative Flavours in samenwerking met Nelson Scoort het campagnebeeld ontwikkeld in diverse uitingen voor de actie "We move 4 Onemen". Het doel van de campagne was dat vrienden, clubs en verenigingen hun eigen actie op touw zouden gaan zetten.

What: Concept design/Illustratie

 

Grote Clubactie

 

Client: Grote Clubactie / Nelson Scoort

About: 

Het maken van een informatieve wervingsfilm met als doel om sportclubs en verenigingen aangespoort worden om loten aan de deur te verkopen. Het eindresultaat is een twee minuten durende hoofd film, én drie informatieve clips voor op het web.

What Concept/design/art direction/video/animation

Accon AVM controle praktijk

Client: Accon AVM

About: Ontwikkeling van een landelijke campagne om de controlepraktijk van Accon AVM onder de aandacht te brengen. De doelgroep bestond uit ondernemers die behoefte hadden om hun jaarrekening te laten controleren. Motto van de campagne werd al snel; "Het geld ligt op straat

Work: Concept design/webdesign/photoshoot /art direction

 

Cestfini

Client: Gemeente Roosendaal en Bergen op Zoom.

About: Hoe maak je een anti drugsbeleid cool en doeltreffend? In de gemeente Roosendaal en Bergen op Zoom wilde ze dit gaan bereiken onder de naam "C'est fini". Het doel van de campagne was om drugstoeristen uit België en Frankrijk te weren. Als tool hebben we een film van twee minuten gemaakt ´n hieromheen een grote campagne opgezet om de bekendheid te vergroten. met succes, de campagne heeft veel aandacht gekregen in de landelijke media.

What: Campaign/Concept design/art direction/website/Video/Presentation

 

^